Érdemes készíteni oktató anyagokat, ebookot, keresőoptimalizálás videókat és élő képzéseket, mert minél több tudást kap ingyen tőled, annál inkább megbízható és szakmailag jó választásnak fogsz tűnni. Az amerikai cégek 1-2 hetente kiadnak más-más témára ingyenes ebook-okat. Ezeket úgy tudod letölteni, ha kitöltesz egy űrlapot több adattal, mint amit normál ember kitöltene, HA nem lenne rá oka. Ez az előszűrés, amikor azt figyelik, valós adatokat adsz-e meg és mit válaszolsz kérdésekre.
Milyen kérdésekkel szűrhető egy lista?
Azaz milyen kérdéseket kell feltenned, hogy 10-ből 1 olyan látogatót találj, aki már közel van a döntéshez.
Mennyi ember dolgozik Önöknél? A legtöbben az elsőt kiválasztják a lenyílóból, ezért az értékes válaszok lejjebb kerüljenek. Pl. az elsők legyenek az 1, 1-2,2-5… és akiket keresel a 10 főnél nagyobb cégek az legyen lejjebb. Így nem lesz annyira zavaros az eredmény és tudsz szűrni a nagy cégekre…
Mi az Ön cégének a neve? Tipikus szűrőkérdés, ha nem értelmes cégnevet ad meg, akkor csak az ingyen cuccra hajtott, ha cégnév akkor érdeklődő
Milyen telefonszámon érhetjük el Önt? A másik vízválasztó, ugyanis a komoly vevő megadja a telefonszámát. Azok, akik még nem állnak készen a vásárlásra, azok üresen hagyják, vagy valamit beírnak.
Az Ön cége X? Ez már csoportosító kérdés. Az X lehet “viszonteladó”, “külföldi”, “idősebb mint 5 év”? És ezek a válaszok fogják csoportba szedni az érdeklődőket.
Weboldaluk címe? Egyik kedvencem, ugyanis a cég weboldala mindent elárul. Kicsi-nagy, amatőr-kezdő, vagy profi tapasztalt cég. A céges adatok és a tulajdonos is elérhető rajta. Minden infó, ami az értékesítőnek kell.