Keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás értékes linképítés

Érdemes készíteni oktató anyagokat, ebookot, keresőoptimalizálás videókat és élő képzéseket, mert minél több tudást kap ingyen tőled, annál inkább megbízható és szakmailag jó választásnak fogsz tűnni. Az amerikai cégek 1-2 hetente kiadnak más-más témára ingyenes ebook-okat. Ezeket úgy tudod letölteni, ha kitöltesz egy űrlapot több adattal, mint amit normál ember kitöltene, HA nem lenne rá oka. Ez az előszűrés, amikor azt figyelik, valós adatokat adsz-e meg és mit válaszolsz kérdésekre.

Milyen kérdésekkel szűrhető egy lista?
Azaz milyen kérdéseket kell feltenned, hogy 10-ből 1 olyan látogatót találj, aki már közel van a döntéshez.

Mennyi ember dolgozik Önöknél? A legtöbben az elsőt kiválasztják a lenyílóból, ezért az értékes válaszok lejjebb kerüljenek. Pl. az elsők legyenek az 1, 1-2,2-5… és akiket keresel a 10 főnél nagyobb cégek az legyen lejjebb. Így nem lesz annyira zavaros az eredmény és tudsz szűrni a nagy cégekre…
Mi az Ön cégének a neve? Tipikus szűrőkérdés, ha nem értelmes cégnevet ad meg, akkor csak az ingyen cuccra hajtott, ha cégnév akkor érdeklődő :-)
Milyen telefonszámon érhetjük el Önt? A másik vízválasztó, ugyanis a komoly vevő megadja a telefonszámát. Azok, akik még nem állnak készen a vásárlásra, azok üresen hagyják, vagy valamit beírnak.
Az Ön cége X? Ez már csoportosító kérdés. Az X lehet “viszonteladó”, “külföldi”, “idősebb mint 5 év”? És ezek a válaszok fogják csoportba szedni az érdeklődőket.
Weboldaluk címe? Egyik kedvencem, ugyanis a cég weboldala mindent elárul. Kicsi-nagy, amatőr-kezdő, vagy profi tapasztalt cég. A céges adatok és a tulajdonos is elérhető rajta. Minden infó, ami az értékesítőnek kell.